Chcesz być osobą, która inspiruje innych do działania, czy podzielania szczególnej pasji? Bycie trendsetterem to niełatwy kawałek chleba i wbrew pozorom nie dotyczy jedynie wyznaczania nowych kierunków w modzie odzieżowej. Trzeba znaleźć swoją dziedzinę, a następnie zadbać o swój PR. Będą potrzebne te niekończące się sesje zdjęciowe ukazujące, to co lubisz najbardziej i wrzucanie ich rezultatów do sieci. Jednak nie martw się i tak masz lepiej niż influencerzy, którzy dokumentują całe swoje życie od śniadania do kolacji i nie zasną póki nie podzielą się swoimi mądrościami na live czacie. Oni to mają ciężko… Trendsetter – to dopiero jest „cool”. Dlatego poznaj, jak zostać nim w 5 krokach.

Znajdź swoją pasję, którą zarazisz innych

Jeśli chcesz zostać trendsetterem, to musisz znaleźć swoją dziedzinę. Może to być moda, ale równie dobrze czytanie książek albo jeszcze lepiej ich pisanie, wszak w dzisiejszych czasach to dość powszechny trend i widać wyraźnie, że pisać każdy może, może nie zawsze po polsku, a raczej „po polskiemu”. Jednak Ty możesz znaleźć swoją dziedzinę, np. tatuaże. Możesz prezentować co według Ciebie jest fajne, a nawet udokumentować wizytę w studio tatuażu, oczywiście za zgodą tatuażysty. Możesz też opublikować film, jak dbać o tatuaż i dlaczego dbanie o tatuaż i wykonywanie go w profesjonalnym studio jest niezbędne, by zachwycał, a nie straszył. Dzięki takiej misji możesz uchronić wiele osób przed błędem wykonania tatuażu w nieodpowiednim miejscu, czy także wykonania nieudanego tatuażu. Możesz być także trendsetterem pomagania innym. Możesz wybrać np. zwierzęta. Niekoniecznie musisz jakieś adoptować, czy prowadzić fundację. Możesz wspierać zarówno schroniska, jak i fundacje i być wolontariuszem. Zarażanie pomaganiem, jak najbardziej popieramy. Pasji i możliwości jest naprawdę wiele, ważne by znaleźć coś, co nam odpowiada. Niekoniecznie musi być to bardzo rozwijająca czy elitarna pasja. Możesz być także trendsetterem-domatorem. Wszak obecnie spędzanie czasu w domu jest na czasie, choć może nieco wymuszone. Dlatego ty możesz pokazać, że naprawdę to lubisz i jak wiele różnych rzeczy można w tym czasie robić. To także może być inspiracja…

Pamiętaj o dobrej „stylówce”

Niezależnie na jaką dziedzinę się zdecydujesz, musisz pamiętać, że „jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Zatem zanim Twoi odbiorcy polubią Cię za to jaki jesteś, musisz zadbać o swoją „stylówkę”. Warto zatem przejrzeć garderobę i znaleźć swój styl. Oczywiście nie oznacza to, że teraz musisz nosić koszulę od Versace, ważne byś pokazał, że z modą nie jesteś na bakier. Zatem możesz wybrać koszulkę typu T-shirt. Z manifestowaniem swoich poglądów musisz uważać, gdyż wybieranie kontrowersyjnych grafik czy napisów spowoduje, że odwrócisz uwagę od tego co, chcesz przekazać. Chyba, że taki właśnie jest Twój cel. Nie oceniamy, każdy ma jakieś priorytety. Dla niektórych ważne są lajki, komentarze, nawet pozbawione sensu, czy udostępnienia. Zatem najlepszym wyborem będzie po prostu „stylówka” na „chłopaka z przedmieścia” i nie chodzi tu o Backstreet Boys, a np. poczciwą flanelę i wytarte jeansy.

Odśwież swoją fryzurę

Nawet jeśli w każdym filmie lub poście nie pokazujesz swojej poczciwej facjaty, to jednak musisz zadbać o to, by prezentować się jak człowiek. Ok, jeszcze teraz to zrozumiałe, gdyż do niedawna zbyt wystylizowana fryzura rodziłaby podejrzenia o kontakty z „fryzjerskim podziemiem”. A to już brzmi nie najlepiej dla Twojego PR. Już jednak od pewnego czasu zakłady są otwarte, więc nie musisz udawać, że taki masz image. Do wyboru masz wiele modnych fryzur, więc na pewno dopasujesz coś do Twojego kształtu twarzy. My proponujemy fryzurę z wycięciami. Możesz poprosić o wycięcie hashtagu ze słowem pasującym do profilu czy akcji, którą aktualnie się zajmujesz, byle nie „zostań w domu”, bo to już było.

Zapuść i wystylizuj brodę

Jeśli nie do końca wiesz, w którym kierunku podążać, to zawsze możesz zapuścić brodę. Od wielu lat są one modne, a ich stylizacja jest dobrym tematem dla trendsettera. Broda może być króciutka i kozia albo bardzo długa. Ważne, by była odpowiednio wypielęgnowana i nie zaburzała Twoich rysów twarzy. Musi też pasować do stylu uczesania.

Załóż konto na Instagramie i Tik Toku

Kiedy już masz furę, skórę i komórę, czyli wystylizowałeś się od stóp do głów, a także masz dobry temat do promowania już czas by założyć konto na Instagramie albo Tik Toku. Wprawdzie pierwszy z nich nazywany jest „targowiskiem próżności”, a drugi zakładają głównie nastolatki, to jednak trzeba być na czasie, wszak gdzieś swoje nowatorskie pomysły i rozwiązania musisz prezentować. Wszak na Instagramie można czasem znaleźć coś więcej niż „dziubki” czy prezentacje śniadania albo uwiecznione bardziej lub mniej kretyńskie wyzwanie. W myśl zasady kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje o konta na portalach społecznościowych trzeba dbać, a to jedyny sposób by znaleźć większe grono naśladowców, osób podzielających Twoje pasje.

Oto nasz krótki poradnik, jak zostać trendsetterem w 5 krokach. Zawsze możesz dodać coś od siebie, wszak to Ty jesteś tu kreatywny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ